فراخوان سومین جشنواره بینالمللی چندرسانهای میراثفرهنگی که پاییز امسال به همت معاونت میراث فرهنگی و
فیلم «شناور» اولین ساخته بلند سینمایی شهابالدین حسینپور که در سال ۱۴۰۲ در گروه «هنر
بسته منتخب فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران، ۴ فیلم از روز سهشنبه ۱۵ خردادماه
فیلم « رُخ» به کارگردانی سام کلانتری در اولین حضور بینالمللی خود بَرنده جایزه اصلی
نقد فیلم ها
آخرین اخبار اکران
-
حسن نقاشی، کارگردان «دبستان پارسی» مطرح کرد؛
آوریل ۴, ۲۰۲۴ News, اخبار اکران هاشور -
اکران اختصاصی مستند دبستان پارسی در هاشور
آوریل ۳, ۲۰۲۴ News, اخبار اکران هاشور
اخبار هاشور
زیرآسمان فیروزهای – آغاز اکران اینترنتی مستند «توران خانم» (روزنامه شرق)
[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" padding_top="" padding_bottom="" padding_left="" padding_right=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" border_position="all" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" center_content="no" last="no" min_height="" hover_type="none" link=""][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" class="" id=""] گروه هنر: ۲۶ خرداد، همزمان با زادروز توران میرهادی، اکران اینترنتی مستند
تجربه جمعی تماشای «توران خانم» (روزنامه همشهری)
[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" padding_top="" padding_bottom="" padding_left="" padding_right=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" border_position="all" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" center_content="no" last="no" min_height="" hover_type="none" link=""][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" class="" id=""] مرتضی کاردر/ خبرنگار مستندهای مشترک رخشان بنیاعتماد و مجتبی میرتهماسب را باید
هنر و تجربه
[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" padding_top="" padding_bottom="" padding_left="" padding_right=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" border_position="all" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" center_content="no" last="no" min_height="" hover_type="none" link=""][fusion_text columns="" column_min_width="" column_spacing="" rule_style="default" rule_size="" rule_color="" class="" id=""] هنروتجربه-سحر آزاد:نمایش اینترنتی یک فیلم، آن هم برای یک زمان محدود، شیوه
راهنمای خرید بلیط از طریق سایت هاشور
راهنمای مرحله به مرحله خرید بلیط اکران آنلاین، مرجع سینمای مستند ایران و جهان راهنمای مرحله به مرحله خرید بلیط اکران آنلاین برای دانلود فایل PDF اینجا کلیک کنید. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
مجتبا میرتهماسب: «مشکلات ما، سرمایه ماست.»
«مشکلات ما، سرمایه ماست.» همچنان این جملهی درخشان همایون صنعتیزاده در فیلم «بانوی گل سرخ» چراغ راه من است. ما که سرمایهدارترین مستندسازان جهانیم! باز با نداشتههایمان شروع کردیم: سرمایهی تولیدی که نبود و نبودنش مانع چهار سال همراهی با توران خانم نشد. تلویزیونی که همچنان چشماش را نه بر فیلمهای ما که بر مردم این کشور بسته است و معبرهایش برای پخش دیگر فیلمهای کارستان هم گشوده نشد. راههای اکران همچنان در گروه سینمای هنر و تجربه خلاصه شده
با هم در هاشور ببینیم
هاشور یک شبکهی نمایش درخواستی، با اهداف و نگرشی متفاوت است. تاکید هاشور بر نوعی دیگر دیدن است. ما همواره تلاش میکنیم تا قدمی در راه اعتلای فرهنگ جمعی برداریم. اینک روایت زندگی «توران میرهادی» از دریچه دل رخشان بنیاعتماد و مجتبا میرتهماسب پیش روی شماست. با هم در هاشور ببینیم و بیاموزیم که «توران خانم» چگونه به پیروی از سخن مادرش: غم بزرگ را به کار بزرگ بدل میکرد. در اولین اکران بین المللی اینترنتی ما را همراهی کنید.
توران خانم! جایتان سبز
از سال ۱۳۹۱ این شانس را پیدا کردم که به بهانه ساخت فیلم مستند «توران خانم» به اتفاق مجتبا میرتهماسب، در سالهای پایانی عمر پر بار «توران میرهادی» از نزدیک با ایشان آشنا شوم. تفکُر آموزههای خانم میرهادی در تعلیم و تربیت نوین و ادبیات کودکان برای دغدغهمندان و متخصصان حوزه کودک آشنا و الهامبخش است، اما در طول پنج سال ساخت فیلم «توران خانم» هر زمان که حضور بی بدیلشان در قاب دوربین قرار میگرفت، حسرتی عمیق بر دلم