News, هاشور نیوز

فراخوان دومین جشنواره فیلمهای توسعه پایدار جشنواره زمین

فراخوان دومین جشنواره فیلمهای توسعه پایدار جشنواره زمین

فراخوان دومین جشنواره فیلمهای توسعه پایدار جشنواره زمین

به اطلاع میرساند که دومین دوره جشنواره زمین با رسالت شناسایی آثار شاخص سینمایی در ارتباط با توسعه پایدار و نمایش آنها جهت افزایش آگاهی عمومی و فرهنگسازی در این زمینه در تاریخ ۲۲-۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار و بهترین فیلمها در بخشهای مختلف رقابتی معرفی و از سازندگان آنها تجلیل خواهد شد.
آثار پذیرفته شده میباید در فاصله بین سالهای ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۱ تهیه شده باشند. شرایط کامل پذیرش آثار در آیین نامه جشنواره ذکر شده و در تارنمای اختصاصی جشنواره زمین قابل دسترسی هستند.
موضوع محوری این دوره جشنواره زمین، اقتصاد پایدار است. بدیهی است که آثاری که ارتباط مشخص و مستقیمی با این موضوع داشته باشند، دارای اولویت در انتخاب و امتیاز بیشتر در تعیین برندگان خواهند بود. البته این امر به مفهوم عدم پذیرش و نمایش آثار با دیگر موضوعات مربوط به توسعه پایدار، یا حتی دریافت جایزه توسط این آثار نخواهد بود. ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره زمین الزامی است. متقاضیان می باید همراه ارسال اثر خود، فرم مخصوص ثبت نام را در تارنمای جشنواره پر و ارسال کرده و کد رهگیری دریافت نمایند. بدیهی است ثبت نام و ارسال اثر به منزله پذیرش تمامی مقررات و ضوابط مندرج در فراخوان و آییننامه جشنواره تلقی خواهد شد.
آثار ارسالی میباید حداکثر تا تاریخ ۳/۶/۱۴۰۱ به ستاد اجرایی جشنواره به آدرس درج شده در تارنمای رسمی جشنواره زمین ارسال گردند.
درج کد رهگیری دریافتی بر روی مرسوله به نحو قابل رؤیت الزامی است.
هزینه ارسال اثر و مسؤولیت آن پیش از دریافت توسط دبیرخانه جشنواره، به عهده صاحب اثر است.
آثاری که پس از تاریخ مقرر به دبیرخانه ارسال شوند در بخش رقابتی جشنواره شرکت داده نخواهند شد.
جهت ارسال مستندات برای بخش “نشان محمدتقی فرور” و همچنین به منظور مشارکت در جلسات تخصصی و کارگاهها، ستاد اجرایی جشنواره آماده دریافت تماس ها، مکاتبات و پیشنهادهای همکاری است. ارسال اسناد رسمی مربوط به طرح یا فعالیت، گزارش مکتوب، پاورپوینت، عکس و فیلم یا کلیپ جهت ثبتنام به عنوان کاندیدای نشان محمدتقی فرور الزامی است.
هرگاه شرایط ویژه ای به وجود آید، تصمیمات متناسب توسط دبیر جشنواره اتخاذ خواهد شد و مخاطبان و شرکت کنندگان ملزم به پذیرش این تصمیمات خواهند بود.
شرح کامل مقررات مربوط به بخشهای مختلف جشنواره زمین در آیین نامه و بر روی تارنمای جشنواره قابل مشاهده است.
جهت تماس با جشنواره زمین به تارنمای آن مراجعه فرمایید:
تارنمای جشنواره: www.zaminfestival.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *