میدان جوانان سابق-هاشورمیدان جوانان سابق-هاشور

راهنمای خرید بلیت

میدان جوانان سابق

68 دقیقه

1397


ایران |

زیرنویس: ندارد

میدان جوانان سابق، مستندی است درباره یک عکس که روزنامه‌نگاران روزنامه «جامعه» در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد ماشاالله شمس‌الواعظین سردبیر روزنامه برای روجلد شماره نوروز در میدان جوانان گرفته‌اند.
فیلمساز [مینا اکبری] به همراه ۷۱ نفر دیگر در این عکس حضور دارند. حال پس از گذشت ۲۰ سال، حدود ۶ نفر از روزنامه‌نگاران آن عکس، روزنامه‌نگار باقی مانده‌اند! این فیلم به بهانه این عکس مروری دارد بر وضعیت مطبوعات طی ۲۰ سال اخیر و تاثیری که دگرگونی‌های سیاسی و اجتماعی ایران بر کار رسانه گذاشته است.

تهیه کننده:

احسان رسول اف

کارگردان:

مینا اکبری

نویسنده:

مینا اکبری

پژوهشگر:

مینا اکبری

تصویر بردار:

محمدرضا جهان پناه

تدوینگر:

سپیده ابطحی, آرش زاهدی اصل

آهنگساز:

علی صمدپور

صدا بردار:

حسن شبانکاره

صداگذار:

انسیه ملکی

نظرات

آرزو | ۱۴۰۱-۱۱-۱۵ ۲۱:۰۲

با عرض سلام و وقت بخیر . ممنون بابت در اختیار گذاردن چنین مستندهایی که آگاهی رسانی بخشی از حوادث و اتفاقاتی که در لایه هایی تخصصی و تقریبا پنهانی که از دید بسیارانی بدور مانده و همچنان ! بنظرم کاری که دهه ها قبل ( از زمان رژیم قبل با کنون )در این بوم و برزن باب بوده ، همچنان در حال رخ دادن است . محدود ماندن اطلاعاتی که مربوط به حقایق و واقعیات حادث شده در جامعه و بر افرادی از همین خاک و هموطنانی در همین سرزمین . فارغ از هر زنده باد و مرده بادی ، آیا بهتر نیست که امکانی پدید آورده شود تا اقشار مختلف و گوناگونی از چنین رخدادهایی با خبر گردند ؟ یا با این نگرش و تفکر که هر که طالب طاووس است ، بار هندوستان بر بندد ؟ بعضی اوقات لازم است خوراک را به دهان بیمار رساند و این فکر که اگر گرسنه باشد ، خود خواهد آمد را به کناری گذاریم ! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ! با احترام و تشکر .

علیرضا | ۱۴۰۱-۰۹-۰۱ ۱۰:۱۱

جالب و پندآموز

هادی | ۱۴۰۱-۰۵-۲۱ ۱۱:۰۸

دست خانم اکبری درد نکنه فیلم تاثیر گذاری بود

oao | ۱۴۰۱-۰۵-۰۶ ۱۵:۰۷

عالی و بی نظیر.

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید!