اخبار اکران هاشور

«انیمیشن ایرانی» به «اکران حقیقت» رسید

انیمیشن ایرانی

«انیمیشن ایرانی» به «اکران حقیقت» رسید

 

دور تازه نمایش‌ مستندهای مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، (اکران حقیقت) از سه‌ شنبه ۱۴ تیرماه شروع می‌شود.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «انیمیشن ایرانی» به کارگردانی مهرداد شیخان، از تولیدات مرکز، سه شنبه ۱۴ تیرماه و در قالب طرح «اکران حقیقت» نمایش داده شده و درباره آن گفتگو می‌شود.
مستند «انیمیشن ایرانی» روایتی از ورود انیمیشن به ایران، هنرمندان موثر در این رشته و سیری است که پویانمایی از گذشته تا امروز طی کرده است. این جلسه نمایش ساعت ۱۷:۳۰ با حضور کارگردان و با اجرا و کارشناسی مهرداد فراهانی برگزار می‌شود. علیرضا گلپایگانی استاد دانشگاه هنر، کارگردان و تهیه‌کننده انیمیشن میهمان ویژه این مراسم است.
طرح «اکران حقیقت» تابستان ۱۴۰۰ با هدف نمایش مستندهای تولید شده در مرکز گسترش در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی سراسر کشور راه اندازی و در قالب آن مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «در جستجوی خانه خورشید» (مهدی باقری)، «ف- الف» (فرشاد اکتسابی)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری) و «بر سر خاک» (محسن خانجهانی) نمایش داده شد.
دور تازه «اکران حقیقت» با «انیمیشن ایرانی» آغاز می‌شود. این جلسات هر هفته سه‌شنبه در سالن نمایش مرکز گسترش با حضور علاقه‌مندان ادامه خواهد داشت. شرکت در این جلسات، برای علاقه‌مندان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *